8 Kasım 2013 Cuma

New York'ta 2 Gün 2 Days in New York 2012 Film Tanıtımı

New York'ta 2 Gün 2 Days in New York  2012 Film Tanıtımı

New York'ta 2 Gün Film Afişi

New York'ta 2 Gün 2 Days in New York  2012 Film Tanıtımı


Film 5 Temmuz 2013 Türkiyede vizyona girmiş olan Türü Komedi Dili İngilizce,Fransızca,İtalyanca olan 96 dakikalık bir filmdir.


Filmin İMDB puanı ise: 5,9  8bin kişi oy kullanmıştır.

Filmin Özetine geçelim hemen:


2007'de izlediğiniz Paris’te 2 Gün (2 Days in Paris)'den sonra gelen devam filmi New York'ta 2 Gün (2 Days In New York) bu cuma sinemaya geliyor.Yönetmenliğini Julie Delpy nin yaptığı filmin  başrollerinde Julie Delpy'e bu kez Chris Rock eşlik ediyor.

Filmde,Marion yaşamına Mingus isimli bir adamla Amerikada  devam etmektedir.Çift,Fransadan aniden gelen aile üyelerinin ziyareti ile ilişkilerini yeniden gözden geçirme fırsatı elde etmişlerdir.Before Sunrise,Before Sunset ve Before Midnight serisinin başrol oyuncusu  Julie Delpy'nin Yönettiği ve başrolünde olduğu filmin Senaryosu da Delpy'e ait.

Delpy verdiği bir röportajda,Paris ile New yorku karşılaştırırken,New Yorkun parise göre daha canayakın bir şehir olduğunu ifade ediyor.Oyuncu canlandırdığı Marion karakteri için ise biraz cansıkıcı olduğunu söylüyor.Bu tarz karakterleri oynamayı sevdiğini belirten Delpy,Marion gibi dengesiz bir karakterin yaşamındaki farklılıklarla nasıl başedeceğini
görmek istemiş.İlk filmde daha dar bir açıdan baktığı Marion karakterinin yaşamına bu kez daha derin bir bakış açısıyla yaklaşmıştır.

Delpy,yazarlık ve Yönetmenlik kariyerine başlama sebebi olarak,istediği karakterleri oynama şansı elde etme düşüncesinin etkili olup olmadığı yönündeki soruya ise Bu doğru olabilir.Aldığım rol teklifleri kısıtlı oluyor.Her zaman yönetmen olmak istedim.Oyuncu olarak başladım bu daha kolay ve güzeldi.Godard gibi kişiler beni seçmeye başladı.Fakat onunla
ilk karşılaşmamızsa beni oyuncu olarak almak zorunda değilsiniz,ben sete gelip size kahve getirmeyi ve yaptığınız işi seyretmeyi tercih ederim. demiştim.İlk senaryomu yazdığımda onaltı yaşındaydım,Onu çekmek istedim fakat param yoktu ve çok gençtim şeklinde konuşuyor.


İyi Seyirler Bol Keyifler.

Filmin Yönetmeni: Julie Delpy

Filmin Senaryosu: Julie Delpy, Alexia Landeau, Alexandre Nahon

Filmin Müziği: Julie Delpy

Filmin Görüntü Yönetmeni: Lubomir Bakchev

Filmin Yapımcıları: Teddy Au, Arnaud Bertrand, Dominique Boutonnat

Çekim Yeri: Manhattan, New York City, New York, USA


Film den birkaç görüntü paylaştım.

Julie Delpy

Chris Rock


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder