22 Ekim 2013 Salı

Acil Arama The Call Film Tanıtımı

Acil Arama The Call Film Tanıtımı
  
Acil Arama Film Afişi

Acil Arama The Call Film Tanıtımı

Film 5 Temmuz 2013 Türkiye de vizyona girmiş olan Gerilim Konulu Dili İngilizce olan 94 dakikalık bir filmdir.

Filmin İMDB puanı ise: 6,6 45 bin 225 kişi oy kullanmış.

Filmin Konusuna gelecek olursak:

Jordan, 911 Acil yardım servisinde santral telefon görevlisi olarak çalışan bir bayandır.Bir gün servisi arayan genç bir kız sesi evine zorla giren biri olduğunu ve hayatının tehlikede olduğunu anlatır.Jordan ekipler evi bulup,kızı kurtarıncaya kadar,telefonda katili oyalamaya
ve ikna etmeye çalışan Jordan başarısız olur.Genç kız hayatını kaybeder;dahası birbirini takip eden olayların bir seri katil işi olduğu ortaya çıkar.Bu arada Jordan ın psikolojisi de yerle bir olur.Aradan zaman geçer ve 911 acil yardım servisine  Kaçırıldım,lütfen beni kurtarın! diyen başka
bir yardım çağrısı gelir.Çağrıyı devralan Jordan kızı sağ salim kurtarmak için elinden geleni ardına koymayacaktır.Bakalım başarabilecek mi?

Televizyondaki gerilim türündeki işleriyle tanıdığınız Brad Anderson ın Yönetmenliğini yaptığı filmin başrolunde Oscar ödül sahibi Halle Berry oynuyor.

İyi Seyirler.


Filmin Senaryosu: Richard D'Ovidio, Nicole D'Ovidio

Müzik: John Debney

Filmin Görüntü Yönetmeni: Tom Yatsko

Filmin Yapımcıları: Philip M. Cohen, William Gallo II, Bradley Gallo

Firma: Troika Pictures, WWE Studios, Emergency Films

Çekim Yeri: Los Angeles, California, USA

Bütçe:$13,000,000

Film den birkaç görüntü paylaştım.

Halle Berry acil arama servisi
  
seri katil ve kız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder